شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۱۶:۵۵

منطقه ویژه پارس ٤٠ هزار نفرساعت آموزش HSE برگزار کرد

باشگاه خبری فراساحل: رئیس HSE سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: پارسال برای ٤٠ هزار و ٩٧٠ نفرساعت آموزش HSE در حوزه ستادی و عملیاتی برگزار شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل ازشانا بهرام دشتی نژاد، رئیس   HSE  سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: این دوره‌ها به منظور افزایش دانش و کسب مهارت کارکنان و دستیابی به بالاترین سرانه آموزش، حفظ و ارتقای سطح سلامت کارکنان و واکنش اضطراری در مقابل نشت مواد شیمیایی در زمینه‌های ایمنی، بهداشت، محیط زیست، آتش نشانی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در ٢ سطح ستادی و عملیاتی برگزار شد.


وی مهمترین اولویت‌های امسال HSE سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را حفظ و ارتقای سلامت شاغلان، کاهش سطح ریسک‌ها، ارتقای سطح کیفی زیرساخت‏های مدیریت بحران در منطقه و ارتقای توانمندی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران و بهبود روش‏های مقابله با مخاطره‌ها و حوادث را عنوان کرد. رئیس‌HSE  سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان اینکه دوره‌های آموزشی برای افزایش و دستیابی به ارتقای سلامت و رسیدن به استانداردهای جهانی برگزار می‌شود، گفت: با اجرای عملی، تئوری‌ها در دوره‌ها و برگزاری مانورهای ایمنی و آتش نشانی کارکنان ضمن آشنایی با مبانی نظری و اصول علمی حریق، درباره بکارگیری خاموش کننده‌ها و استفاده از کپسول‌های آتش نشانی به صورت عملی و از نزدیک آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.


وی گفت: رزمایش و دوره‌های آموزش ایمنی و مدیریت بحران در سطح حوزه‌های ستادی و عملیاتی با عنوان ایمنی، آتش نشانی، بهداشت و درمان در منطقه با هدف نشت میعانات گازی از گوی شناور، نشت گاز از کریدور جنوبی برزویه، تمرین هوزکشی آتش‏ نشانی و تخلیه اضطراری ساختمان برگزار شد. دشتی نژاد با اشاره به اینکه عملیات شناسایی عوامل زیان آور در حوزه‌های اکتشافی و حفاری پایش شد، اظهارکرد: عوامل فیزیکی، شیمیایی، بیولوژیکی، روانی و ارگونومی از مهمترین عوامل بودند.


رئیسHSE  سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در تشریح دستیابی به دیگر برنامه‌ها و اهداف کیفی امسال در حوزه HSE  را انجام مطالعات ارزیابی ریسک، حفظ محیط زیست و کاهش پیامدهای زیست محیطی و رعایت اصول پدافند غیرعامل برای محافظت از تاسیسات و تامین امنیت کار را عنوان کرد. وی از اجرای هشت رزمایش در ٢ سطح ستادی و عملیاتی خبرداد و گفت: این رزمایش امسال با هدف آمادگی در برابر وقوع آتش سوزی و تخلیه اضطراری انجام می‌شود. شایان ذکر است که سـازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس شـامل سه منطقه پـارس یک (پـارس جنوبی) با ١٤ هـزار هکتار، منطقه پارس دو (پارس کنگان) با ١٦ هزار هکتار و منطقه پارس سه (پارس شمالی) با ١٦ هزار هکتار و نیـز پنج میدان گازی گلشن، فردوس، مند، پارس شمالی و فرزاد می‌باشد که در سال ١٣٧٧ تاسیس شده است.



  کد خبر : 1825
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :